Prima utilizare a aplicaţiei executabile

După ce aţi făcut achiziţia veţi primi un e-mail cu un fişier 7z ataşat că în imagine:

1. Salvaţi ataşamentul pe desktop sau altă locaţie

Dacă nu aveţi o aplicaţie specifică pentru acest tip de arhivă puteţi instala:
https://7-zip.org/

2. Dezipati folderul zipat pe unitatea c:\de exemplu

 

 

3. Lansaţi aplicaţia catalog-scolar.exe, aplicaţia Admin.exe este acolo doar dacă doriţi ajutor de la distanţă prin internet.


3. Începeţi configurarea şcolii, introduceţi date despre utilizatori, de exemplu creaţi un cot de administrator pentru secretariat şi altele de utilizatori obişnuiţi pentru diriginţi. Dacă doriţi să testaţi doar, mergeţi în tabul următor.


4. Definiţi disciplinele, ordinea lor este cea din catalogul oficial.


5. Definiţi profesorii, trebuie să aveţi cel puţin un profesor pentru a vă putea loga prin interfaţa web. Dacă pe adresa curentă, profesorii nu primesc un email de confirmare cu parola sunt rugaţi să cerceteze şi folder ul junk. Dacă nici acolo nu găsesc este recomandat să-şi creeze un cont nou special pentru această activitate, deoarece e-mailul curent aplica reguli de ştergere a emailurilor primite de la adrese necunoscute.


6. Definiţi clasele, dacă lăsaţi bifat catalog electronic, notele se pot adăuga doar prin interfaţa web de către profesori.


7. Definiţi elevii, programul cere să selectaţi o clasă mai întâi şi apoi puteţi trece la tabul cu elevii clasei respective. Pentru a vă putea loga ca elev şi părinte trebuie să aveţi cel puţin un elev definit.


8. Definiţi cursurile, ele sunt de fapt o combinaţie de trei elemente disciplină-profesor-elev cu posibilitatea de a adăuga şi toţi ceilalţi elevi prin bifarea unei căsuţe.


9. Orarul se editează după bifarea căsuţei editează. Stabiliţi intervalele orare şi apoi alegeţi disciplinele. Nu uitaţi să salvaţi orarul.




Detalii articol

ID articol:
30
Evaluare :

Articole similare